Ahad, 8 April 2012

NAJIB PAKAI RANTAI EMAS DI LEHER MAHU SEBUAH NEGARA ISLAM YANG MAJU???KAH KAH KAH


KEMARUK undi dan kemaruk memperdagangkan Islam demi mengekalkan kuasa. Jika tidak tahu hukum Islam manakan bisa mendirikan sebuah negara Islam. Usah menjual agama demi mengekalkan kuasa.

Hukum memakai rantai emas adalah haram dan berdosa. Apakah Najib tidak tahu hukum-hakam agama? Malah mufti UMNO dan pendakwah UMNO yang lantang berbicara pasal hukum agama, malah Najib dan isterinya sendiri pernah menunaikan haji ke Mekah tapi masih tidak tahu hukum?

Miskinnya modal pendakwah UMNO jika pemimpin tertinggi pasukannya lancang merogol hukum. Rosmah tudung berjambul sejemput. Manakala suaminya memakai rantai emas masih dianggap sebagai pemimpin yang berjuang untuk menegakkan sebuah negara Islam?

Tak malukah rakyat negara ini berteduh di bawah pemimpin yang tidak tahu hukum. Dr Mashitah yang selama ini begitu gah membincangkan soal politik dan hukum hudud. Membisu seribu bahasa bila Najib selaku bosnya memakai rantai leher...

Konon ingin menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara Islam yang pertama maju di dunia tapi diri sendiri masih lagi berada dalam keadaan kufur walaupun sudah bergelar haji.

Sesiapa yang menonton dan perhatikan video di atas silalah beri komen berkaitan dengan tingkah laku dan penampilan seorang yang bergelar Perdana Menteri Islam di Malaysia hari ini.

Rasanya Najib lebih baik jika memakai anting-anting atau subang meskipun sebelah tergantung di telinganya. manakala si Rosmah memakai subang di hidung. Inilah budaya kafir yang ada pada pemimpin UMNO yang bergelar Islam di Malaysia. Silalah memberi komen terhadap entri ini....



PAKDOE ALLAN

0 comments:

Next Previous Home
hostgator coupon code