Isnin, 17 September 2012

KENALKAH KAMU PADA KELUARGA MAHATHIR?

rumah mukhriz mahathir
INILAH RUMAH AGAM ANAK DEWATA MAHAHIR ...TAK BANGGA KE? KLIK UTK GAMBAR LAIN


Alangkah angkuhnya anak MAHATHIR ini. Dalam usia hanya 37 tahun, kekayaan berbillion Ringgit yg digondolnya dikatakan hasil "usahanya" sendiri. Adakah usaha itu termasuk menipu rakyat, memaksa syarikat awam seperti PETRONAS membeli syarikat mereka yg hampir bankrap, memaksa pegawai kerajaan menganugerahkan tender kepada mereka dan memaksa para menteri tunduk menyembah mereka lantas memberi kontrak jabatan yang besar-besar?

MOKHZANI kini mempunyai harta yg dianggarkan berjumlah lebih RM 2 billion Ringgit, berdasarkan pegangan dirinya dan isterinya dlm 200 buah syarikat tempatan. Dia merupakan orang ketiga di Malaysia yg paling banyak memiliki syarikat-syarikat. (Orang yg kedua ialah abangnya MIRZAN bin MAHATHIR dan "orang" yg pertama ialah Kementerian Kewangan Diperbadankan - Minister of Finance Inc.). Hartanya di luar negara tidak dikira lagi...

Ini bermakna MOKHZANIi bin MAHATHIR mengumpulkan sebanyak RM 54 juta Ringgit bagi setiap tahun yg terkandung dalam umurnya! Semenjak dia keluar dari universiti, purata keuntungan yg diperolehinya adalah RM 167 juta SETAHUN. Ini adalah bersamaan dgn keuntungan MAS pada seluruh tahun 1998/9 dan lebih 350 kali ganda gaji TAHUNAN ayahandanya sebagai Perdana Menteri!

Kekayaan ini lebih menjijikkan apabila kita meneliti bahawa ianya tidak termasuk kekayaan lima lagi anggota keluarga MAHATHIR-Siti Hasmah yang paling kaya iaitu:

A. Mirzan bin MAHATHIR - tuanpunya Konsortium Perkapalan, Transmile, FOMEMA dll

B. Mukhriz bin MAHATHIR - tuanpunya lebih 55 syarikat

C. Saleha binti Mohd Ali (ipar MAHATHIR) - tuanpunya lebih 20 syarikat yang terlibat dalam program francais IPT

D. Hashim bin Mohd Ali (ipar MAHATHIR) - pengelola SUKOM98 yang gagal membawa keuntungan

E. Ahmad Razali bin Mohd Ali (ipar MAHATHIR) - pengurus Tabung Haji yang memesong wang penyimpan untuk menyelamatkan perniagaan anak-anak saudaranya

Siapakah Mokhzani bin MAHATHIR hingga beliau "berjaya" merompak begitu banyak wang rakyat?

Mokhzani adalah anak ketiga MAHATHIR. Dia mendapat pendidikan di universiti luar negara dan pernah bertugas dgn sebuah syarikat petroleum tempatan. Sewaktu di sana, MAHATHIR mendapati anaknya ini tidak berapa pandai, tetapi keras hati seperti ayahnya. Oleh itu MAHATHIR mengarahkan Qarun Malaysia DAIM ZAINUDDIN " beberapa kontrak kepada anaknya. Pada masa itu, Daim merupakan Menteri Kewangan. Mokhzani diberi peluang mendapat "saham percuma" dalam beberapa projek yang dianjurkan oleh peniaga Cina yang baru diperniagakan di BSKL. (Ini dipanggil "pink form")

Semua "kekayaan" Mokhzani adalah hasil kronisme dan penipuan MAHATHIR dan Daim Zainuddin. Daim Zainuddin melakukan pemesongan wang rakyat ini bukan sahaja untuk anak-anak MAHATHIR tetapi juga kepada anak perempuan sulungnya (yang banyak mendapat habuan kontrak pembinaan kompleks kerajaan) dan adik serta anak Sanusi Junid dan Megat Junid Megat Ayob.

Ini lah KISAH BENAR /SEJARAH UMNO
REZEKI LANUN UMNO

P/S: MALANGNYA RAKYAT UMNO MEMUJA MEREKA LEBH DARI SESIAPAPON...SALAH DIKATAKAN BETOL..

BENARLAH KATA PEPATAH RUSSIA YANG MENGATAKAN:-

"MANUSIA AKAN SANGGUP 'MELAKUKAN APA SAJA' DEMI MEMELIHARA, MEMPERINDAHKAN DAN MENCANTIKKAN 3 PERKARA:"

1. AGAMANYA
2. IDEOLOGINYA (POLITIK)
3. DIRINYA

CONTOH AGAMA YAHUDI, KRISTIAN AKAN BUAT APA SAJA DEMI AGAMANYA TERMASOK MENGHINA AGAMA ISLAM DENGAN APA CARA SEKALIPON UTK MEMELIHARA, MEMPERINDAHKAN DAN MENCANTIKKAN AGAMANYA..

POLITIK-UMNO SANGGUP LAKUKAN APA SAJA DEMI MEMELIHARA, MEMPERINDAH DAN MENCANTIKKAN PARTINYA TERMASOK MEMFITNAH DAN MENGAIBKAN MUSUH POLITIKNYA..

DIRINYA- GENG UMNO TERMASOK IMAM MAHATHIR AKAN MELAKUKAN APA SAJA AGAR DIRINYA SELAMAT, TERPELIHARA, INDAH DAN NAMPAK CANTIK, WALAU JUBOR PENOH DENGAN KURAP...


PAKDOE ALLAN

14 comments:

Tanpa Nama berkata...

tak usah lah nak buat fitnah.

Tanpa Nama berkata...

jgn lah buat fitnah..mcm inilah contoh org yg suka memporak perandakan masykarakat..

Tanpa Nama berkata...

Hurmm fitnah semata mata. Biasalah melayu. Sbb itu melayu x maju... Xpalah teruskanlah hidup melayu mcm ni. Org bkn melayu mmg suka melayu mcm ini. Berpecah..mmg itu agenda mereka. Syabas!!

Tanpa Nama berkata...

aq bce pon aq dh tahu penipu......wei, org punya blog ni tahu tulis jer...tak belajar sejarah atau x cari fakta? ko pernah tak tahu yg dorang ni berusaha untuk dapatkan semua ni...Anak mahathir ni mcm baoak dier, bijak dalam perniagaan dn pentadbiran, Mirzan tu waktu umur 37 berjaya selmatkan bebrapa syarikat yg hampir miflis lat malaysia ni....sbb tu diberi penghargaan untuk mentadbir syarikat ternama dunia....dier minat politik, tpi mahahthir tak bg dier berpolitik.....hadoiiii....kau tahu ape BloGGer?!....

Tanpa Nama berkata...

Penulis babitkan pula Yahudi dan Kristian sebagai penanda aras dalam hal yang tidak baik.

Tidak sedarkah penulis apa sedang berlaku dalam agamanya sendiri?

Sedarkah penulis bahawa agamanya sendiri tidak kurang dengan pelbagai kekurangan dan keburukan yang dilakukan umat yang seumat dengan penulis?

Tanpa Nama berkata...

Tulisan fitnah Mahathir dan anak2 nya adalah kerja orang2 pro Najib yg mencari orang yg nak buat kerja2 busuk ni. Mereka diupah secara prepaid, post paid dan fully paid.

anonymous berkata...

Jgn fitnah kalau x tahu cerita sebenar. Berdosa besar memfitnah.Balik ke pangkal jalan dan taubat nasuha... Hidup di dunia hanya pinjaman.. Akhirat juga yg kekal.. Takut lah pd azab Allah swt akan dosa memfitnah. Allah swt melaknat org yg memfitnah.

anonymous berkata...

Jgn fitnah kalau x tahu cerita sebenar. Berdosa besar memfitnah.Balik ke pangkal jalan dan taubat nasuha... Hidup di dunia hanya pinjaman.. Akhirat juga yg kekal.. Takut lah pd azab Allah swt akan dosa memfitnah. Allah swt melaknat org yg memfitnah.

zaime berkata...

Apa ko cakap pasal mahathir pun aku malas nak pikir. Sebab zaman tu rakyat hidup x tertekan. Cuba bandingkan zaman mahathir vs najib.

Tanpa Nama berkata...

Dasar manusia..memang phd tu sentiasa ada...bukan tahu dari mana dapat sumber..takat main tulis saje tak guna jadi manusia..

mohyinjoeco berkata...

Tak lama lagi terbongkarlah segala keburukan madey dan anak-anaknya. Kita nantikan pendedahan kerakusan keluarga madey ini yang mendapat kekayaan begitu singkat. Allah maha mengetahui.

Tanpa Nama berkata...

Allah maha mengetahui. Yang bersalah, tunggulah balasan. Jangan fikir manusia boleh menongkat langit. Sekaya mana pun kita, kalau diperoleh secara tidak betul, tunggulah azab Allah. Kita tunggu dan lihat.

Dallema Mathuju berkata...

Assalamualaikum wr wb.
"BISMILLAHIRROHMANIRRAHIM"
Salam ukhuwah islamiah buat semua saudara-saudari,
Baik yang menjadi TKI/TKW maupun yang ada di dalam negri...
Mohon di maaf jika kehadiran saya di blog ini Mengganggu kenyamanan pengguna Blog/Web..
Kehadiran saya di sini hanya ingin menyampaikan kepada saudara*i semua yang sedang dalam berbagai Masalah seperti diantaranya Masalah RUMAH TANGGA/KELUARGA, Masalah KARIER/JABATAN, Masalah JODOH, Masalah HUKUM, Masalah KEUANGAN/HUTANG PIUTANG, Masalah ANAK, Masalah USAHA/BISNIS, berbagai masalah lainnya.. ataupun yang Membutuhkan bantuan dana puluhan juta bahkan ratusan juta dalam waktu singkat,,, JANGAN CEMAS, Jangan Khawatir atau sampai putus asa. Masih ada jalan untuk mendapatkan SOLUSINYA, Kyai AJI JAYABAYA akan membantu anda dengan Ilmu Spiritual Gaib Tanpa Resiko Dan Efek Samping.!!!

Jangan biarkan Masalah Anda menjadi kronis. Segera Konsultasikan Masalah Anda dengan
KYAI AJI JAYABAYA di No.Tlp CALL/SMS : 082333390858 /or/ +6282333390858
Dijamin 100% Sukses & Berhasil, Bebas agama/keyakinan
Proses cepat tepat akurat & Tanpa resiko apapun 100% Aman.!!!

Info Lebih Lengkap Kunjungi => {{=>>RAHSIA CARA HIDUP SUKSES CEPAT KAYARAYA – Kyai Jayabaya Spiritual no.1 di Indonesia <<=}}

INGAT...!!!JANGAN SIA-SIAKAN KESEMPATAN YANG ADA,SEBAB KESEMPATAN TIDAK DATANG KE 2 KALINYA...
Guru Konsultan Spiritual, Pakar Ahli Ilmu Supranatural, Tempat Ilmu Gaib Instant, Pusat Benda Gaib Bertuah, Pakar ahli ilmu metafisika dan kebatinan, Ilmu Spiritual Putih/Hitam, Ilmu Spiritual Jawa,Ilmu Pesugihan Putih dan Ilmu Pesugihan Tanpa Tumbal, Pesugihan Instan Dana Gaib Tanpa Resiko Dan Efek Samping dijamin 100% Aman!!! SEKIAN,TERIMA KASIH,,Wassalam...


Tanpa Nama berkata...

Hahaha kau ni bodoh tahap babi la..

Next Previous Home
hostgator coupon code