Ahad, 28 April 2013

ABDULLAH SAAMAH KENA STROK - MULUT HEROT (HEYOT)!!!


Agama PerpaduanULAMA UMNO yang mendakwa sering bermimpi bertemu dengan Nabi Muhammad dan mengatakan Nabi Muhammad jika masih hidup akan bunuh Nik Aziz kerana telah sesat, kini terlantar akibat strok.

Difahamkan mulut beliau juga turut senget sebelah akibat strok, namun perkara ini menurut doktor adalah kejadian yang biasa menimpa bagi orang yang kena angin ahmar. Namun akibat Abdullah Saamah pernah berkata bahawa beliau tidak bersetuju dengan Nik Aziz kerana Nik Aziz pernah menghalalkan tupai untuk dimakan. Sedangkan ada yang mengatakan bahawa hati tupai juga adalah perkara yang sangat mujarab untuk merawat strok - tak tahulah pulak perkara ini benar atau tidak.

Inilah sedutan ceramah beliau yang mengatakan Nabi Muhammad akan bunuh Nik Aziz...



Abdullah Saamah lupa bahawa jika PAS yang didakwanya sebagai sesat, maka sudah tentu pondok yang dimilikinya telah lama ditutup. Tapi PAS tidak berbuat demikian, kerana PAS masih waras. Walau hebat penentangan Abdullah Saamah terhadap kerajaan negeri, namun beliau masih berhak meneruskan penentangan itu secara terbuka dan bebas.

Namun apapun sebagai seorang beragama Islam, kita tetap mendoakan agar beliau kembali pulih seperti sediakala untuk menghangatkan pentas politik UMNO, sama-sama kita menunggu Tuan Guru Abdullah sihat untuk berdebat dengan wakil DAP dalam bahasa Arab dan kembali mengatakan PAS sebagai sesat dan anak muridnya mengharamkan orang Islam undi PAS....kah kah kah. Tanpanya agak sunyi juga isu dari UMNO dalam bab agama ini.

Seblum ini Abdullah adalah seorang jutawan kerana mendapat tajaan dari UMNO, jadi dia ada wang yang banyak untuk berubat. Namun apakah wang dapat membeli kesihatan??? Hanya Allah yang tahu jawapannya.

PAKDOE ALLAN

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Tergelak baca fitnah Golongan Dajjal akhir zaman ni.salah orang yang jiwanya tidak tunduk pada kebenaran.sila baca Utusan Malaysia 12 Mei mukasurat 12....

Next Previous Home
hostgator coupon code