Jumaat, 18 Januari 2013

ELEHHH...ULAMA UMNO...NAFSU BESAR...BERBINI JER PANDAI....!!!

BUKAN salah nak kahwin 2, 3, 4 sekalipun. Tapi kalau setakat tu jer kemampuannya apa boleh buat. Nafsu tidak mengenal usia, nafsu tidak mengenal iman. Cakap bab politik berdegar-degar. Nak kahwin lari tunggang-langgang ke Siam.

Tak sangka pulak nafsu ulama UMNO ni besar juga, termasuklah menteri besar UMNO semuanya suka berbini. Makan barang halal ler katakan...Tapi bikin malu kerajaan Malaysia jer, yang tak mampu nak uruskan sistem poligami dengan baik. Sokong kerajaan yang tidak mau pada Islam inilah akibatnya. Apa negara Siam tu lebih baik ker Ostad? Bukankah negara Siam tu negara kafir dan Malaysia ni pulak negara Islam? Kenapa negara kafir jadi taruhan ostad untuk berbini 2?

Nampaknya dalam video pengakuan ostad kat bawah ni kopiyah dan songkok pun dah tercabut ya ostad? Sejak berbini 2 ni ketayap pon dah terlupa...ini pantang jumpa betina ni, kain pon tercabut ya ostad?



Apapun tahniah la ostad sebab dapat mengislamkan si kafir. Bukan senang nak tarbiahkan kafir laknatullah agar pilih Islam ni ostad. Silap-silap kita pulak yang jadi kapir.

Selepas ini intai-intailah anak dara Mat Saleh pula ostad untuk buat no 3, besar pahalanya ostad. Kawin saja kat Siam sana. Siam sana semua ada ostad. Tak sangka pulak perbuatan ostad ini telah menjejaskan nama baik dan imej seluruh majlis agama Islam di Malaysia. Kalau orang biasa tak ler ralat sangat ostad. Tapi sebab ostad ni adalah bintang kepada parti dacing. Nampaknya inilah sahaja yang parti dacing dapat buat terhadap orangnya yang tahu selok belok dalam agama....tahniah ostad selamat mengentot....!!!
PAKDOE ALLAN

0 comments:

Next Previous Home
hostgator coupon code