Isnin, 13 Ogos 2012

MAHATHIR+CHUA SOI LEK+NAJIB RAZAK+KARPAL SINGH = KITA SEROPA!!!

ADAPUN hebohlah diperkatakan orang di warta maya ceruk kampung atau desa akan cerita ampat ekor al musibat burgidol lakhabau tatkala mereka ini bercampur gaul. Bila terang sudah diperiksa. Maka disuluhnya sekali lagi supaya jawab yang ada tepat menanti. Bila tabuh dan gendang petaka dipukul orang, akan tanda undi sudah mahu sampai laksana Sang Nila bawa isterinya pulang membawa 'perempuan' diperiksa geng menteri Musang Berjanggut. Maka masa itu pecah sudahlah segala rahasia yang tersembunyi.

Pada ketika ini, itu ampat ekor sudah membuat onar, maka telah direka satu hikayat lalu dibubuhnya racun, lalu ditaruhnya di dalam surat khabar Utusex. Setelah sudah lalu disuruhnya pula persembahkan kepada blogger2nya atau talibisen2nya atau pada tali barut-tali barutnya pada rakyat jelata. Maka beraraklah si tukang canang tersebut, maka pergilah membawa persembahan yang ditaruh racun tadi di tempat yang amat majlis dan permai rakyat jelata berkumpul ralik itu sehingga tiada tersangka, bahawa berita itu telah bercampur dengan racun.

Kisahnya bila hendak sampai saja musim pilihan raya, sekonyong-konyong persoalan Hudud muncul. Laksana hantu pocong yang melompat tatkala bila orng semakin takut kepadanya. Semakin takut orang maka semakin kuat hantu pocong ini mengamok sebab nak tunjuk kehebatan. Konon kepada si penakut saja.

Maka muncullah bos utama, watak penting yang menceriterakan akan kebobrokan hudud ini pada rakyat. Bos ini akan kata pembangkang hanya sibuk perjuangkan Islam sudah 22 tahun tapi hudud masih tidak dapat dilaksanakan. Tanpa sedar ini cerita berlaku 18 tahun dulu, ketika PAS nak laksanakan hudud di negeri Kelantan. Orang yang terang-terangan menolak dan menentang habis-habisan ialah dia inilah yang dikenali dengan nama Paria Pundek Kutty Dey Macha Inna Sare. Sampai lidah terbelit-belit mahu menyebut namanya.

Tapi kini sesudah 20 tahun maka kisah ini muncul lagi, cerita penolakan hudud ini telah dilupakan begitu saja oleh Paria Pundek Kutty. Bahkan dia menyatakan dan menyalahkan orang lain. Menyalahkan PAS yang gagal. Akhirnya taktik dan strategi perjuangan PAS yang dulu sekiranya si Pundek ini membenarkan hudud dilaksanakan di Kelantan maka sudah tentu corak pentadbiran PAS juga berubah. Sudah tentu siri penentangan dari kafir harbi tidak menjadi satu polemik sekarang ini.

Sudah tentu Harussani si janggut kontot bomoh penipu itu tidak meroyan membuat kenyataan menyokong Abdullah Sa'mah. Sudah tentu semua ini tidak berlaku. Sudah tentu apa yang sangat penting sekarang PAS tidak akan bergabung dengan DAP. Bahkan mungkin PAS sudah dibubarkan dan ahlinya semua akan masuk UMNO pada ketika itu. Namun akibat kebodohan si Paria inilah menyebabkan PAS terpaksa bergabung dengan DAP demi menguasai sendiri puncak biar UMNO tahu bahawa apa yang dilarang semasa UMNO dulu sebenarnya hanyalah satu helah akibat kejahilan agama.

Bila Adun Kemelah dari UMNO membuat pengumuman untuk laksana hudud di Johor, tapi ditentang kuat oleh Soi Lek si Harbi itu, UMNO dan seluruh wakilnya tak adatestis.jpglangsung tak berani menyahut seruan dan cabaran kaum sejenisnya bagi mengadakan hudud. Bahkan bila Soi Lek terang-terangan menuduh si pencadang adalah sewel dan gila. Paria Pundek tak kata apa, Najib Razak tak kata apa. Semuanya monyok macam.

Bila Karpal Wok Yoh turut menentang Hudud si Lakhabau musibat dan gerombolan jahilnya Paria Pundek, Najib dan Rosmah seronok dan bergUmbira dengan keadaan itu. Mereka kata PAS dah kena getah sebab DAP tolak hudud, bangang sungguh kenyataan seperti itu. Padahal mereka juga turut sama tolak hudud. Seolah kesalahan ini diletak dibahu PAS dan Karpal Wok Yoh. Paria Pundek dan gengnya terlepas...

Dey hakikatnya ini ampat ekor semuanya SEROPA saja....!!! Ini ampat ekor tidak mahu HUDUD, ini ampat ekor sudah mengubah modus operasi PAS yang mahu buat hudud. Ini ampat ekor adalah musibat keparat kepada orang Islam di Nusantara...Ini ampat ekor spesis sama seperti beruk dengan kera saja...sama, sama, sama....haram jadah, haram jadah, haram jadah, haram...haram..haram...haram...!!!

PAKDOE ALLAN

0 comments:

Next Previous Home
hostgator coupon code