Selasa, 10 Januari 2012

SAIFUL BUKHARI AZLAN PATUT DIREJAM SAJA!!!..MANA UMNO, MANA NAJIB?? SAIFUL NAK JUMPA!!! SUDAH LARIKAH?

KEPUTUSAN mahkamah dengan jelas menunjukkan bahawa SJS (Si Jubor Sejuk) ini menipu dan membuat tohmahan terhadap Anwar Ibrahim setelah DSAI dibebaskan oleh mahkamah semalam.

Memfitnah terhadap orang lain boleh mendatangkan aib dan hina, perbuatan seperti ini harus dibendung demi untuk menunjukkan tauladan kepada masyarakat bahawa memfitnah ini adalah satu jenayah berat. Qazaf saja tidak cukup bagi orang seperti SJS ini. Hukuman rejam sampai mati saja yang paling sesuai. Apa lagi jika hidup hanya mennyusahkan orang lain saja, lebih baik mati saja semoga Allah mengampunkan dosa pemfitnah ini.

Begitu juga dengan konco-konconya, perasaan tidak puas hati dan kecewa terutama dari ulasan-ulasan pemblogger jalanan UMNO terhadap keputusan mahkamah membebaskan Anwar jelas mennggambbarkann perasaan bersalah mereka setelah secara bersama mennghentam Anwar dari  berbagai sudut.

Perasaan pembblogger pro UMNO berkecamuk dan penuh kegusaran bersekongkol dengan penipu demi wang ringgit ini. Namun apa yang bakal masyarakat lihat ialah adakah SJS ini akan mendapat pertolongan terus dari UMNO setelah tewas 'berlaga' di kandang mahkamah?

Adakah lagi yang tampil secara terus berdampingan dengan SJS ini?

Apakah SJS akan terus berjumpa dengan Najib setelah 'kalah' dihentam Karpal Singh?

Adakah Najib ingin berjumpa dengan SJS sebagaimana sebelum dakwaan tersebut dilakukan?

Semua kesan pembebasan ini tersemat kukuh lagi dalam di hati SJS dan Najib sendiri. 'Penampar tawar' ini melekatkan lima jari penuh di muka Najib. Inilah kesan pembebasan Anwar ini...

Jika dikurung Anwar rakyat akann nampak jelas UMNO terlibat. Jika dilepaskan pun sangat bahaya kepada UMNO sendiri. Najib poning!!!

Namun ramai yang mendakwa, Anwar bersalah cuma bukti saja tak cukup....kah krahh krahhh!!!

Anwar dibebaskan kerana UMNO TAK CAMPUR TANGAN, UMNO TELUS, MAHKAMAH BEBAS DAN TIDAK TERIKAT DENGAN UMNO...palo hortak kau...!!!

Alasan-alasan sebeginilah yang dimainkan UMNO demi menyelamatkan maruahnya...dari terus menjadi bualan antarabangsa.

Najib yang penakut untuk menjadi saksi kepada SJS juga menjadi satu sebab mengapa SJS kalah di medan tempur...UMNO tak nampak ini semua, sebaliknya masih lagi memuja Najib. Andai SJS ini benar.

MENGAPA NAJIB TAKUT UNTUK MENCERITAKAN MENGAPA SAIFUL BERJUMPANYA??

MENGAPA NAJIB MENOLAK MENJADI SAKSI WALAUPUN DISAPINA?

MENGAPA NAJIB HANYA MELEPASKAN SJS BERTEMPUR SEORANG DIRI, PADAHAL SELAMA INI NAJIB PERCAYA BAHAWA ANWAR MELIWAT SAIFUL?

MALAH SETELAH MENGETAHUI KEPUTUSAN PEMBEBASAN ANWAR SEBELUM DIUMUMKAN LAGI, NAJIB SUDAH LARI KE LUAR NEGARA DEMI MENGELAK PELBAGAI SPEKULASI BERHUBUNG PERKARA TERSEBUT.

NAJIB TIDAK BERANI MENGHADAPI FANTASI YANG DICIPTAKAN, LANTARANN ITU BBELIAU AWAL-AWAL LAGI LARI DARI REALITI...

ORANNNG UMNO KENNA SEDAR PUNCA UTAMA KEKALAHANN SJS IALAH NNAJIBB YANNG DAYUS LAGI PENNGECUT...KONNNONN NNNAK JAGA STATUS...TAPI KINNNI APA SUDAH JADI??? HARIMAU YANNNG SEPATUTNNNYA DIKURUNNNG TERPAKSA DIBBBEBBBASKANN, PADANNNNNN MUKA NAJIB DANNN PEMFITNNAH-PEMFITNNAH ANWAR...

Kesimpulannya kepada penuduh-penuduh ini pohonlah kemaafan dari Anwar Ibrahim. Sebabnya sangat mudah...iaitu Anwar tidak bersalah....Sebaliknya kamu yang menuduhnya bersalah......!!!!




0 comments:

Next Previous Home
hostgator coupon code