Rabu, 20 April 2011

Cerita Datuk Tiga Suku Nak Cukup Sekati

KUALA LUMPUR: Datuk tiga suku nak cukup sekati ini semakin popular dengan kutukan dan cemuhan masyarakat berikutan penayangan video lucah yang nyata tidak bermoral dan hina di sisi agama. Namun segelintir masyarakat yang sama tidak bermoral sepertinya menyanjung tinggi akan perbuatannya itu malah memujinya sebagai patriotis.

Meski mereka bakal berdepan dengan dakwaan undang-undang di mahkamah, mereka masih tidak gentar malah masih menegakkan benang yang basah mereka, mereka kata perbuatan mereka itu harus menjadi satu tauladan yang baik kepada masyarakat kerana mendedahkan keaiban orang lain, mereka masih angkuh dengan keputusan mereka, mereka merasakan mereka tidak bersalah.

Apakah mereka merasakan bahawa perbuatan yang mereka lakukan itu sedikit sebanyak memainkan peranan dalam meraih kemenangan di Sarawak, justru menjadikan mereka sebagai seorang pejuang yang seharusnya menjadi aset penting kepada BN. Jika ini berlaku sudah tentu mereka sewajarnya dibela oleh kerajaan BN. Kerana dengan itu sahajalah segalanya dapat dibereskan.

Walau bagaimanapun mereka ini sudah tahu skripnya, dakwaan terhadap mereka hanyalah sebagai suatu layar mengaburi mata manusia bengap sahaja. Mereka hanya bakal di denda sahaja oleh mahkamah, dengan jumlah yang mampu dibayar oleh mereka. Dan ini sudah cukup adil bagi mereka. Bukan kesalahan yang SERIUS, keadaan mereka sama sekali tida sama dengan kebanyakan premis atau individu yang memiliki video lucah...INI SOAL KESELAMATAN NEGARA- DAN SEHARUSNYA PERKARA INI DIBERI PERLINDUNGAN...MEREKA MEMILIKI VIDEO LUCAH INI BERLESEN, MACAM POLIS YANG MEMILIKI SENJATA API. TAK SALAH...TAK SALAH...MEREKA BUKAN SUKA-SUKA BUAT TAYANGAN KEPADA UMUM UNTUK MENAIKKAN SYAHWAT DAN MENDORONG PENONTON MELAKUKAN MAKSIAT - MAKLUMLAH PENONTON YANG DIJEMPUT MELIHATNYA PUN SEMUANYA DAH KUYU-KUYU TAK SETEGANG DULU LAGI...

MEREKA BUAT INI UNTUK NEGARA TAK ADA NIAT LAIN..UNTUK NEGARA..HANYA ORANG JAWI SAHAJA MELIHAT DARI SUDUT YANG SANGAT KOLOT IAITU DARI SUDUT AGAMA...LAIN DARI ITU MANA MEREKA NAMPAK...ORANG JAWI NI MASIH TAK PANDAI-PANDAI LAGI KER? CUBALAH LIHAT DARI DIMENSI YANG BERBEZA SIKIT...MACAM...MACAM SAUDARA NAZRI... YANG TAHU PASAL UNDANG-UNDANG...HAA ITU BARU BETUL...NAZRI BARU SEORANG YANG PINTAR DAN MELIHAT PERKARA INI DENGAN MATA HATI...BUKAN MACAM ORANG PARTI LAWAN TUHH...MATA SAJA BESAR TAPI TAK NAMPAK.

SKRIPNYA HANYA TERJAWAB DENGAN BAYAR DENDA ATAU DIBEBASKAN TANPA SYARAT, AKU DAH TAHU TUU...JADI APA NAK DIGUSARKAN TAKKAN ADA APA-APA YANG BELAKU...PERCAYALAH...DEYY TAMBIII...POORRAH CHAKK...!!!



     

0 comments:

Next Previous Home
hostgator coupon code