Khamis, 23 April 2015

CARA ELAKKAN CEMBURU MENGUASAI DIRI DEMI MENGUJI KESETIAAN PASANGAN....


JIKA SAYANG PADA PASANGAN ANDA CARA INI AMAT BERKESAN......BAHKAN IANYA SUNGGUH MENARIK......!!!!
NAMUN AMAT MALANG SEKALI....JIKA PENCINTA WANITA TYPE INI MENGGODANYA....IANYA TIDAK BERKESAN....
KERANA WANITA SUKA DIGODA DAN MUDAH TERGODA.......(KEBANYAKANNYA)

CARANYA TERSELIT DI SINI......

Facebook Laughing


Seorang wanita Cina telah menerima lamaran perkahwinan daripada seorang lelaki yang telah memaksanya untuk menambah berat badan bagi menangkis saingan percintaan.

Yan Tai, 20, bertemu You Pan, 25, dua tahun yang lalu. Berat badan beliau ketika itu hanyalah 45 kilogram. Ini adalah beliau dua tahun yang lepas.
Pan merupakan seorang kekasih yang kuat cemburu, sering bimbang sekiranya teman wanitanya itu akan menarik perhatian lelaki lain. Sejak itu, beliau mula memberikan makanan kepada kekasihnya itu dalam jumlah yang banyak, bertujuan untuk menggemukkannya. Usaha itu dilakukan Pan demi menyingkirkan potensi cinta selain dirinya.

Pan dilaporkan telah membelanjakan sejumlah wang yang besar untuk memastikan Tai makan makanan dalam kadar yang banyak setiap hari. Beliau juga akan membangunkan teman wanitanya itu pada tengah malam untuk memberikan makanan ringan kepadanya.

Selepas dua tahun lebih Tai makan dengan kadar keterlaluan, berat badan beliau telah naik sebanyak 40 kilogram menurut laporan Daily Mail.

Selepas Pan berjaya membangkitkan ketagihan makanan dalam diri Tai, beliau telah melamarnya di hadapan restoran kegemaran mereka, dan Tai berkata ya!

Pan berkata beliau akan memberikan makanan kepada Tai dengan lebih lagi setelah Tai menjadi isterinya.

Sumber: sg.news.yahoo.com

===================================================

PENGAJARAN DARI KISAH INI IALAH PASANGAN YG SANGGUP MENAMBAH BERAT BADAN DEMI KEKASIHNYA IALAH PASANGAN YANG SANGAT SETIA.......KERANA DIA SANGGUP KORBANKAN KECANTIKAN DY DEMI KEKASIHNYA....

LELAKI LAIN KEBANYAKANNYA TIDAK GEMAR KEPADA TYPE INI TERUTAMA YG BERMATA KERANJANG....SEKALI GUS DAPAT MENGELAKKAN PERASAAN CEMBURU PASANGAN BERTAMBAH....SEKALIPUN BERADA JAUH DARI MATA....

KAEDAH INI JUGA MEMBERI BANYAK PENGERTIAN DALAM HUBUNGAN EMOSI DI ALAM KOSMIK

KERANA KEBANYAKAN PASANGAN ANDA TERUTAMA PEREMPUAN SUKA JAGA KECANTIKAN BUKAN SEKADAR UTK DIRI DY DAN KEKASIHNYA.....TAPI MEMBUKA RUANG YANG LUAS UNTUK JEJAKA LAIN MENDEKATI MEREKA....DAN INILAH UJIANNYA....

WALAU BAGAIMANAPUN.....

TANPA SEDAR.....SESUNGGUHNYA PEREMPUAN YANG BADAN BERISI ADALAH LEBIH CANTIK DAN SOLID MOLID.....

PAKDOE ALLAN

1 comments:

RoMa berkata...

bagaimana mencari kesetiaan dan menguji kesetiaan dalam detik hilang tanpa berita?

Next Previous Home
hostgator coupon code