Ahad, 7 April 2013

BUKTI BETAPA BANGANGNYA MENTERI YANG ADA DALAM UMNO....!!!!

SELEPAS mengumumkan akan berlaku penurunan harga kereta dalam AKUJANJI BN semalam menunjukkan betapa pemikiran para menterinya sangat dangkal dan cetek tapi masih boleh jadi "menteri". Inilah masalah kritikal dalam UMNO, menteri yang tidak layak, dilantik menjadi menteri. Akhirnya apa yang berlaku? Hanya memalukan organisasi sahaja.

Dalam manifesto BN semalam Najib mengumumkan akan menurunkan harga kereta sehingga 30 peratus. Semua ini ditiru dari Buku Jingga pembangkang untuk mendapatkan sokongan dari rakyat. Malangnya sebelum ini seorang menteri bangang telah mengatakan dengan lantang sambil menyalak bak anjing di rogol babi lagaknya menyatakan bahawa apa yabng dilakukan oleh pembangkang hanya membankrapkan negara sahaja.



BEKAS MENTERI PERDAGANGAN DALAM NEGERI DAN HAL EHWAL PENGGUNA DATUK ISMAIL SABRI BANTAH MANIFESTO UMNO/BN YANG MENCADANGKAN UNTUK MENURUNKAN HARGA KERETA ANTARA 20-30%...?

KAH KAH KAH KAH KAH....INILAH SPESIS MENTERI DALAM UMNO, APA SAJA YANG PEMBANGKANG BUAT SERBA TAK BAIK. DALAM DIAM MEREKA TIRU SATU PERSATU...TAPI TAK PULA BANKRAPKAN NEGARA.


SEMASA MANIFESTO DISIARKAN SECARA LANGSUNG...TV9 MENYIARKAN TAJUK "LIE TO ME" KAH KAH KAH...MAMPOIHHH...



PAKDOE ALLAN

0 comments:

Next Previous Home
hostgator coupon code