Sabtu, 16 Februari 2013

MACAI UMNO TAK BERANI AMPU MAHAT HIR LAWAN ANWAR...

TIDAK disangkal lagi yang Mahat hir tidak berani bertanding menentang Anwar yang dikatakan musuh peribadinya sejak berkurun dulu. Macai dan orang kuat UMNO juga sekali gus menghentikan provokatif tersebut kerana bimbang dengan reputasi Mahat hir yang mempengaruhi UMNO akan terus merudum, kata Muhyiddin Yassin. Mahat hir adalah ibarat 'ulam nasi kerabu'. Tiada seakan rindu, tapi jika ada serabut pula.

Jika Mahat hir seorang pemberani, beliau sepatutnya menyahut cabaran tersebut memandangkan reputasi dan sumbangan yang sungguh hebat dalam sejarah pentadbirannya. Sebaliknya Mahat hir cuba berdolak dalik dengan berkata bahawa beliau sudah tua...kah kah kah...sebaliknya tanpa disedari beliau sering menyalak di persada politik menentang pembangkang.



Mana hilangnya sengat pencacai UMNO. Mahat hir hanya berani berkokok saja...serupa macam Najib juga...ajak debat lari lintang pukang, tunggang terbalik...dek takutnya bila berdepan dengan Anwar. Di utusnya seorang juak untuk berdebat dengan Anwar, sebaliknya berbuih mulut...berjebak-jebaklah air liur dan hingus yang bertakung meleleh keluar kerana ingin menjawab hujah Anwar...tapi macai UMNO kata Anwar kalah, sebaliknya utusan haprak yang berbuih mulut itu yang menang....KAH KAH KAH...

PAKDOE ALLAN

0 comments:

Next Previous Home
hostgator coupon code