Rabu, 6 Februari 2013

FATHLOL BARI, HARUSSANASINI DAN MASHITAM IBROHING MOPTI DAN OSTAJAH UMNU MANA PERGI...HALAL KER GANGNAM KE MALAYSIA?


WAHAI sang saka Malaya yang bercakap degung-degang, hinggakan pecah gendut dan gendang madrasah kerana mempertahankan UMNU sekarang apa bikin? Keluarkanlah fatwa atau hadis atau koreklah mana-mana kitab yang mustajab lagi benar dari kitab suci Al-Quran, atau kitab Injil, atau kitab Hindu atau kitab Tokong atau kitab Mukhalafatuhl lil hawadis, atau kitab Permata Yang Hilang atau kitab Tajul Muluk atau kitab Taurat atau dari kitab Utusex yang menjadi pegangan kaum Ahlol Satanik Wa Najiborosmah.

Mengapa menyepikan diri lagi membisu seribu bahasa? Bukankah perbuatan ini haram lagi bermaksiat? Atau halal lagi sunat?

Inilah kumpulan jahilun UMNO yang hanya tau mengata bila Islam diperjuangkan tapi menikus bila si kafir bermaharajalela. Bila maksiat digalakkan dalam ummatun Islamiah maka dengan besar hati melarikan diri sembunyi bawah dapur.

Masyaallah inilah yang dikatakan ulama yang mempertahankan maksiat berbanding memberi dakwah.

Inilah ulama yang menggalakkan maksiat dan tidak berani berkata benar walaupun pahit. Malulah, rosaklah, jahanamlah segala-galanya di Malaysia ini. Tidak syak lagi bila adanya golongan ulama dayus yang hanya berani berkata bila sesuatu itu memberi kepentingan kepada dirinya, keluarganya dan periok nasinya.

Fikirlah sendiri....

PAKDOE ALLAN

0 comments:

Next Previous Home
hostgator coupon code