Rabu, 9 Januari 2013

STADIUM MERDEKA UNTUK 'MERDEKA' YANG SEBENAR...



SECARA relatifnya Perhimpunan yang bakal diadakan kelak memberi makna yang mendalam selaras dengan konsep kemerdekaan yang sebenar, setelah negara dijajah oleh golongan elit rasuah selama lebih setengah abad. Banyak pembangunan yang dilakukan oleh penjajah ini, malangnya banyak lagi harta kerajaan dibelasah golongan ini. Rakyat terus-terusan ditindas dan dihimpit dengan berbagai modus operandi penjenayah mafia dan konspirasi halus laksana setan yang menghasut musuhnya yang alim. Tapi alim-alim kucing.

TAHNIAH...cita-cita untuk menggunakan Stadium Merdeka setelah sekian kali mencuba akhirnya jadi kenyataan.

KUALA LUMPUR, 9 Jan — Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) mengesahkan hari ini mereka menerima kebenaran dari pihak pengurusan Stadium Merdeka untuk menggunakan stadium tersebut bagi mengadakan Himpunan Kebangkitan Rakyat Sabtu ini.

Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu,Naib Presiden PKR Chua Tian Chang dan ahli strategi DAP Liew Chin Tong berkata demikian dalam sidang media bersama dan mereka akan menghantar delegasi untuk bertemu dengan pengurusan Stadium Merdeka pagi esok.

“Tak ada syarat-syarat (yang dikenakan oleh Stadium Merdeka),” kata Mohamad yang dikenali sebagai Mat Sabu kepada media di ibu pejabat PAS hari ini.“Bayaran deposit RM75,000. Itu kita akan tunaikan,” katanya lagi.TMI

PAKDOE ALLAN

0 comments:

Next Previous Home
hostgator coupon code