Jumaat, 24 Ogos 2012

TUN MAHATHIR MENGGELARKAN DIRI SENDIRI DAN PUAK-PUAK UMNO TERMASUK BLOGGERNYA ADALAH SYAITAN KONYOL MEMANG TEPAT-SETEPATNYA. BENAR SEKALI...!!!

ORANG MINYAK DAN SYAITAN....
TIADA yang tidak benar bila kata-kata Tun berkaitan dirinya dan pasukannya adalah syaitan yang dikenali. Seratus-peratus betul, syaitan sifatnya tamak, membuli, bunuh orang, memfitnah, mengumpat, berjudi, jual arak, minum todi, rasuah, curi lembu, angkuh, sombong, berzina (Chua Soi Lek), menghasut, dangdut, tarian bontot, makan harta anak yatim, belasah orang sesuka hati, tolak hudud, samun wang zakat, jual balak orang, jual tanah orang, sembahyang nak menunjuk-nunjuk, naik haji nak mununjuk-nunjuk, bagi sedekah, buat umrah kecoh satu Malaysia nak tunjuk-padahal naik kapal terbang percuma guna wang kerajaan. SEMUA INI MEMANG SIFAT SYAITAN.

Namun apa nak dihairankan dengan pengakuan syaitan itu sendiri, kerana yang nak mengundi kumpulan syaitan adalah syaitan juga...elok ler tu syaitan undi syaitan. Hinggakan hantu juga sanggup undi syaitan sebab spesis yang sama. Jadi pengundi hantu ini sudah tentu akan pilih syaitan. Takkan hantu nak undi malaikat!!!

Malangnya Syaitan konyol seperti ini baca ayat Kursi pun tak lari. Lagi kuat dia menghasut ada. Syaitan moden yang tak takut Quran ini mengumpan hantu jembalang lain dengan guna 'duit' saja. Asal DUIT semua 'hantu, jin dan toyol' akan cepat pula datang berlari-lari pulak tuh untuk berdampingan dengan syaitan ini. Walau hanya sekadar jadi 'Jurubahasa' pun jadilah. Tambah-tambah jika hantu itu spesih 'HANTU MAK GOBENG-TETEK LANJUT'. Kalo hantu spesis 'Orang Minyak' jamu saja dengan pompuan dahi licin, biarlah dia bangsa apa sekalipun, Mongol pum Mongollah janji dapat cukupkan bilangan untuk jadi kebal, belasah saja lepas tu 'bom'kan saja dengan C4.

Kumpulan jin, kumpulan hantu, jembalang, mambang, toyol, iblis, bunian, pontianak, langsuir, pocong, orang minyak, penunggu, drakula, hala(harimau jadian), Warewolf semuanya sudah tentu bakal mengundi syaitan yang dikenali...nampaknya malang sekali golongan malaikat kerana hanya spesis manusia yang beriman sajalah yang akan mengundi mereka....KESIAN!!!!

PAKDOE ALLAN

0 comments:

Next Previous Home
hostgator coupon code