Jumaat, 3 Ogos 2012

APA KATA ANAK PAK TAM BILA MELAKA MENJADI PUSAT MAKSIAT DI BULAN RAMADHAN?

MANA perginya otatjah Dr Mashitah Ibrahim yang tolak hudud? Mana hilangnya Adun Kemelah yang nak buat hudud? Semuanya sembunyi di bulan puasa. Apakah tengah belasah nasi kandar di tengah hari? Atau berdangdut di malam hari? Tatkala orang semua sibuk berterawih maka sibuk pula mereka bermaksiat.

Puasa tahun lepas 2011 kerajaan pimpinan UMNO the porno di ketuai oleh Ali Rustam ingin bahkan beriya-iya nak lanjutkan masa operasi pusat hiburan. Rupanya nak tompang sekaki melalak dan berkaraoke dengan Mak Nyah dan Ayam Daging putih melepak. Patut ler..

Manakala ostatjah Mashitah ratu sex agama pula menyokong seratus peratus saranan anak Pak Tam tersebut. Tanpa mengeluarkan arahan dan bantahan selaku orang yang bertanggungjawab dalam bidang agama seksinya.

Inilah antara ayam daging peliharaan Mat Mongol diwarisi anak Pak Tam ini. Tanpa segan silu dan menghormati muslim berpuasa di bulan mulia. Melaka tampil dengan imej negeri maksiat, apa yang paling sedih ialah bila orang Melayu yang mendakwa sebagai Islam turut melanggan ayam daging tersebut sebagai santapan 'bersahur' di bulan puasa. Inilah negara Malaysia yang perjuangkan Islam.

MELAKA – Keghairahan 35 pegawai perhubungan pelanggan (GRO) warga asing membelai pelanggan masing-masing tersentak apabila kelab malam di Bandar Hilir di sini diserbu Imigresen.

Dalam serbuan pada pukul 11 malam kelmarin, macam-macam gelagat GRO yang cuba mengelakkan diri daripada ditangkap.

Ada antara gadis-gadis yang berpakaian menjolok mata itu menyorok secara berasak-asak di belakang sofa atau sinki bilik air.

Lebih melucukan ada beberapa orang GRO itu cuba berlagak bagai wanita tempatan dengan bersikap selamba.

P/S: Bila pemimpinnya pun kaki dangdut maka rakyatnya pula kaki rambong...lingkup Islam...

PAKDOE ALLAN

0 comments:

Next Previous Home
hostgator coupon code