Isnin, 18 Julai 2011

Brahim Juling (BJ) Menyalak Lagi Bersama Kimmak


Bacalah tuan-tuan, puan-puan... Sekali lagi Brahim Juling menyalak berdegar-degar dengan mengatakan kerajaan sekarang (Umno) sudah tidak lagi berkuasa malah senjatanya keris nan sebatang sudah bengkok lagi sumbing. Kata Brahim Juling lagi, tindakan yang wajar diambil kepada penganjur Bersih ialah kerakyatannya dilucutkan...salakan yang membosankan ini terpacul keluar dari mulut Brahim Juling (itupun dalam kandang Perkasa saja)setelah sekian lama menusup dari Bersih 2.0. Nampaknya dia (Brahim Juling) kini kembali 'gah' dengan menukar dirinya dari ayam perkuk kepada anjing salakan.

Entah apa yang dia fikirkan pun tak siapa tahu, mungkin bagi dia durhaka kepada Agong itu ialah setelah Ambiga menghadiri jemputan Agong ke istana, mungkin inilah yang dikatakan durhaka persepsi Brahim Juling. Sepatutnya Agong menjemputnya bukan Ambiga baru dinamakan tidak durhaka...Namun dalam majlis kali ini yang paling sedih sekali ialah jemputan istimewa iaitu 'bear'nya tak dijemput menyebabkan majlis kurang berseri. Kisah BJ and the Bear ini terkenal tuan-tuan...tapi malangnya dia tak dapat datang...mungkin julap kutt...!!! [klik sini]

Satu lagi persatuan yang begitu kuat menjilat dan mengulum untuk mendapatkan sesuatu pangkat dan mungkin apa-apa projek ialah KIMMAK KAW!

Dia sekarang tengah sibuk untuk mengumpulkan sejuta tandatangan menyokong gagasan 1 Malaysia. [klik sini]

0 comments:

Next Previous Home
hostgator coupon code