Ahad, 8 Mei 2011

TAHNIAH UTUSAN KERANA BERANI!!!

UTUSAN MELAYU: Tahniah kepada anda kerana ramai yang tidak memahami maksud yang tersirat di sebalik pendedahan aktiviti paderi Kristian yang mengadakan perjumpaan untuk menjalankan agenda subversif atau seumpamanya.

Jika tidak kerana dua blogger dan wartawan Utusan yang membuat liputan itu, apa Malaysia dan rakyatnya tahu akan apa yang diperkatakan oleh puak-puak paderi ini??

Sama sekali tidak bukan...

Jadi tak usahlah para makhluk sama ada yang halus ataupun yang kasar, kecil atau besar, pembangkang atau penyokong mana-mana parti politik cepat melenting. Fahami dulu duduk sebenarnya perkara itu.

Cuba kita lihat secara lebih logik, telus dan munasabah...Jika tidak ada pendedahan itu. Rasanya UMNO masih lagi leka dengan agenda pengumpulan dana untuk diri sendiri dan sedara mara. Status Islam yang diterajui oleh Yang DiPertuan Agung seolah hilang kuasanya dik permainan paderi-paderi ini.

Mengapa idea yang keji ini muncul dalam pemikiran mereka.....iaitu ingin menjajah Malaysia dengan menjadikan Kristian sebagai agama rasmi.


TIDAKKAH LUCU BUNYINYA, SERTA JANGGAL SEKALI

Apa paderi-paderi ini tak faham Perlembagaan Malaysia ke? Kalau tak faham dalam blog ini ada fasal Islam dalam Perlembagaan Malaysia, cuba tengok-tinjaukan.




Orang Melayu begitu marah bila agama Islam disentuh dan dipermainkan.....jadi jangan main-main...


Meskipun ramai yang tak sembahyang, tak puasa, judi berleluasa, kedai arak banyak, kedai ekor banyak, betina banyak, disko banyak, orang Islam banyak....tapi banyak ke tempat itu dan banyak buat maksiat.

Namun kalau fasal membela kedaulatan agama Islam. Anda yang bukan beragama Islam jangan main-main...nantikan sakit buleh, malu pun buleh kann....!!!


0 comments:

Next Previous Home
hostgator coupon code