Isnin, 2 Mei 2011

SHAZRYL, RAHIM TAMBY DAN SHUIB KAKI MELANCAP




KUALA LUMPUR. KETIGA- TIGA DATUK INI MENGAKU BAHAWA MEREKA LEBIH SUKA MELANCAP DAN MENGINTAI ORANG TENGAH BERAK.

Katanya,  nafsu mereka akan membuak-buak terutama bila melihat orang berak tahi sembelit, mereka sangat gemar mengintai orang berak lebih-lebih lagi jantan dan pondan yang berak. Sekiranya tahi cair mereka kurang berminat kerana boleh mengundang bau yang agak power dan menganiayai diri sendiri.


Mereka mengakui bahawa perbuatan dan hobi ini adalah anugerah Tuhan kepada mereka. Mereka bersyukur kerana tidak ada pada orang lain. Kegemaran mengintai orang berak ini, mungkin hanya dianugerahkan kepada orang-orang seperti mereka sahaja. Inilah kelebihan mereka.

Mereka juga berkata bahawa orang yang berak tahi sembelit diikuti oleh kentut yang berpanjangan akan menambahkan stim mereka. Apatah lagi kalau kulit jantan itu agak putih dan perut buncit mereka memang tak boleh tahan.

Inilah kegemaran semulajadi mereka bertiga. Setelah melihat orang berak secara mengintai, akan menambahkan ghairah mereka yang bergelojak ini....seterusnya akan menyebabkan keinginan untuk melampiaskan nafsu serakah mereka.

Akhirnya mereka akan melancap...

Inilah kegiatan dan hobi mereka, kalau dulu Shazril kata dia mampu melancap 3 kali sehari, tapi keupayaan itu semakin berkurangan dan tidak mampu lagi...tapi kalau Shuib ingin kulum dia kata mungkin boleh lagi 3 kali, lagipun dia kata: dia dah lama aim kat Shuib...mungkin sebab misai dan janggut kot...


Inilah pengakuan tulus ikhlas dari ketiga-tiga datuk ini, dan mereka sanggup bersumpah laknat untuk menyatakan bahawa kegemaran mereka ialah melancap sambil tengok orang berak...inilah hobi dan pengakuan mereka...




0 comments:

Next Previous Home
hostgator coupon code