Selasa, 24 Mei 2011

ANWAR IBRAHIM DAN SEX

Manusia dan sex tidak dapat dipisahkan , tidak kira siapa. Asal saja seorang itu normal maka sudah tentu ianya tidak dapat lari dari kenyataan itu. 



Kebelakangan ini heboh dibualkan di mana-mana sahaja di Malaysia ini, isu kelucahan yang dilakukan oleh mantan Timbalan Perdana Menteri. Benar atau tidak hanya dia sahaja yang tahu, tapi sebaliknya jika ini jelas menunjukkan satu konspirasi. Anwar Ibrahim akan juga terjerumus ke dalamnya....PASTI, tidak mungkin dapat mengelak dengan begitu mudah jentera-jentera kerajaan yang lengkap bersenjata. Seolah tentera Amerika yang menembak mati Osama tanpa senjata. Inilah kenyataannya.


DSAI, meskipun anda melakukan atau TIDAK sekalipun, kemenangan dalam sebarang perbicaraan yang melibatkan mahkamah, polis dan saksi, tidak mungkin dan nampak mustahil berpihak kepada anda, jika masih ada sedikit kepercayaan pada institusi ini nampaknya anda silap. Sekali lagi kesilapan bakal dilakukan anda. Bala tentera yang ramai mengejar anda yang seorang!....mana bisa anda lari ke mana-mana.

Negara Malaysia yang terkenal dengan negara Malucah, kini berhadapan dengan isu melucah agak gampang untuk diperkatakan....lihatlah link ini [klik di sini] video sexs: Anwar tak akan lepaskan Najib...bukan begitu sebenarnya: sebaliknya 'Najib tak akan melepaskan Anwar.' Inilah yang sebenarnya....

Tidak lama lagi DSAI akan kembali ke penjara...[klik di sini] tidak dapat disanggah lagi, inilah kenyataannya...


0 comments:

Next Previous Home
hostgator coupon code